vineri, 18 noiembrie 2011

În Profunzime cu Lorena Bogza

- Doamnelor și Domnilor îl avem astăzi invitat pe autorul celui mai de kkt blog, Viermar.
- Bună seara dragi telespectatori, bună seara Lorena, bineînțeles nu puteam veni cu mîinile goale și deaceea am venit cu mănuși.
- D-le Viermar, cum ați reușit să vă poziționați pe ultimul loc în zelist?
- A fost greu, dar cu ajutorul vostru acest vis a devenit realitate...
- De ce scrieți pe blog?
- Punîndu-mi această întrebare, dumneaavoastră îmi presurați sare pe puță, doamnă.
- Dacă mai vorbiți urît, vă dau afară din emisiune !!!
- Lorena, stați calmă, microfonul meu este deconectat.
- Din păcate este conectat domnule Viermar :-/  înainte să vă dau afară din studiou vreau să vă spun că data trecută va-ți uitat un manuscris la noi, dar în schimb ați furat un proiector de lumină. Nu vreți să facem schimb? să îmi întoarceți proiectorul, iar eu să vă dau manuscrisul?
- Ă... Nu, nu vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu