joi, 27 octombrie 2011

Eu de obicei nu visez noaptea, dar dacă visez apoi uit ce-am visat.

2 comentarii:

  1. eu de obicei nu visez in genere, dar daca visez apoi uite ce-am visat. totul a inceput pe o muchie de deal intr-un sac de dormit, erati si voi pe acolo...fiecare la vreo 3 metri de mine si 1 metru unul de celalalt. dupa ce ne-am strans lucrurile ca sa mergem, am simtit ca dupa deal este altceva. am mers sa vedem. noi eram hikeri that often seek beautiful natural environments in which to hike(in pantaloni kaki si buzunare pe craci, in papuci columbia...).
    dupa deal intradevar era cu totul altceva. stepa. o campie neteda enorma. pustie.
    intinsa. impanzita de nisip si anxietate. aprind tigara.
    loc perfect de testat bombe nucleare.
    ca intr-un film de tarkovski. nervozitate. 'stalker'.
    apocaliptic loc.
    un singur bloc cu 9 etaje se inalta ca un zikurat in dar de la zei. era sovietic, de beton si gri.
    oamenii din el nu erau deloc deranjati de venirea noastra...eu eram deranjat de pofighismul lor in acea kin-dza-dza de steampunk funebru
    de sus de pe deal se vedeau 3 puncte, o singura cutie si un peisaj infinit
    dintr-o alta lume.
    era cu totul altceva...


    http://tinyurl.com/7j25h4q

    RăspundețiȘtergere
  2. îi foarte probabil că şi eu am visat aşa huinea, dar nu ţin minte

    RăspundețiȘtergere